Vendita Mobile Living Tiny Container House Cù Disegnu di Decorazione Personalizatu

Descrizione breve:

Descrizzione: FAMOUS cuncepisce, produce è stalla una gamma contemporanea di case di containeru flat pack sostenibili è di costu è case di kit.Diventamu rapidamente una scelta populari per i cercatori di Case modulari in tuttu u mondu.A nostra linea di prudutti ineguagliata hè custituita da case di pacchettu flat è cuntenituri chì ponu esse trasportati à longu distanzi assai facilmente.Sia chì vulete custruisce un uffiziu in situ o avete bisognu di prudutti strutturali forti per l'abitazione temporale, pudemu furnisce chiavi in ​​mano per ...


  • Portu:Hangzhou
  • Termini di pagamentu:L/C,D/A,D/P,T/T
  • Detail di u produttu

    Tags di u produttu

    Descrizzione:

         FAMOUS cuncepisce, produce è stalla una gamma contemporanea di case di containeru flat pack sostenibili è di costu è case di kit.Diventamu rapidamente una scelta populari per i cercatori di Case modulari in tuttu u mondu.A nostra linea di prudutti ineguagliata hè custituita da case di pacchettu flat è cuntenituri chì ponu esse trasportati à longu distanzi assai facilmente.Sia chì vulete custruisce un uffiziu in situ o avete bisognu di prudutti strutturali forti per l'abitazione temporanea, pudemu furnisce soluzioni chiavi in ​​mano cù facilità di assemblea, pittura è fissazione di cornici d'acciaio dolce.

     I nostri prughjetti includenu uffizii, case residenziali, cliniche, scole, campi, recinzioni di macchine è articoli di toilette, ecc campi d'applicazione chì anu sempre datu à i nostri clienti una grande satisfaczione senza spese elevate.Cù i nostri contenitori impilati 4 x impilati, citazioni à prezzi accessibili, spedizioni puntuali è installatori esperti, simu capaci di risponde à i bisogni è andate oltre l'imaginazione di i nostri clienti.

     À FAMOUS, avemu disegnatori esperti per valutà è determinà i vostri bisogni di abitazione è offre e case di kit più adatte da u disignu à u sviluppu finu à a fine.E nostre case di pacchettu piatte venenu in dimensioni variabili è includenu tappettu in vinile, cornice di porta / finestra in PVC, interruttore di luce, tavola DB, punti di tappi esterni, bacinu è armadiu.Per e so caratteristiche versatili, parenu perfetti per prughjetti cumunitarii, cummirciali è industriali.Pudete ancu urdinà cuntenituri flat pack in cuncepimentu modulare in modu chì ponu esse assemblati inseme cù porte insulate è finestre scorrevule per currisponde à ogni tipu d'applicazione pussibule.

     Case Prefabbricate di Container à Multi Pianu Case Piatte Per Oci è Turismu à l'Apertu (4)

    Nome di l'articulu  Stanze d'Uffiziu Modulari Flat Pack Container per Usu Pruvisoriu 
      Taglia Lunghezza 6058 mm / 4876 mm / 3048 mm
    Larghezza 2438 mm
    Altezza 2591 mm / 2791 mm / 2991 mm
    Altezza chjaru 5800mm * 2200mm * 2300mm
    Accessori standard  Sistema di tettu Struttura superiore (struttura d'acciaio + lamiera d'acciaio di 0,42 mm di spessore +Schiuma PU da 70 mm + Tubu elettricu è cablaggio + presa di cunnessione esterna)
      Sistema di chassis chassis di struttura d'acciaio + pannelli di fibra di cimentu di 18 mm di spessore + fogliu di pavimentu in PVC di 2 mm di spessore (per u clima fretu, pudemu aghjunghje l'insulazione di u fondu)
    Carica permessa:> 2.5KN/m2
     Sistema di muru 50/75/100mm pannellu sandwich EPS, pannellu sandwich lana di roccia, pannellu sandwich in fibra di vetru, o pannellu sandwich PU.
    Sistema di porta Porta di sicurezza in acciaio / Porta ignifuga / Porta di pannelli sandwich
    Sistema di finestra Finestra scorrevule d'aluminiu / PVC cù vetru singulu o doppiu
    Sistema di pavimentu PVC, plywood o persunalizati
    Opcional Sistema di drenaje Pianu furnitu, disignu è custruzzione
    Sistema elettricu Pianu furnitu, disignu è custruzzione
    paràmetru tecnicu Temperature resistente -40 ℃ à 40 ℃
    Resistenza à u ventu 210 km/h
    Resistenza à i terremoti Grau 8

     

    Prestazione:

    1 Resistenza à u ventu Grade 11(vitezza di u ventu ≤111,5 km/h)
    2 Resistenza à i terremoti Grau 8
    3 Capacità di carica viva di u tettu 0,5 kN/m2
    4 Trasmissione di calore di u muru esternu è internucoefficient 0,35 Kcal/m2hc
    5 Usu Uffici, dormitori, hotel, remotecantiere, toilette portable, etc
    6 Pacchettu Pacchettu flat, tutti i cumpunenti sò ben imballati

     

    Features:

     Flat-Pack hè un tipu di prudutti modulari cuncepiti utilizendu u quadru in acciaio è u sistema di pannelli di muru ligeru.Un Flat-Pack hè custituitu da un quadru superiore, un quadru di fondu, 4 posti è 14 pezzi di pannelli di muru scambiabili.Pò esse appiattitu per u trasportu faciule.I cuntenituri di pacchettu flat sò imballati in fabbrica è seranu assemblati in situ per riduce u costu di u trasportu.A dimensione standard di u pianu pianu unu hè 20ft è pò esse cumminata à una stanza più grande.Tutte l'unità sò custituiti da cuntenituri standard di 20 è 40 ft.Cusì hè faciule di trasportà, è assemble.Se vulete, pudete aghjunghje cuntenituri extra per i posti più grande o pudete dumandà cuntenituri più chjuchi per i posti.Pudete cambià u vostru locu di campu o un altru spaziu facilmente cù queste unità.

     

    Specificazioni

    * Quadru di cuntainer in acciaio dolce dipintu

    * Pannelli EPS 60mm cù acciaio chromadek Z160 0.5mm da i dui lati

    * Porte cavità in acciaio cù finiture d'aluminiu

    * Frame PVC cù vetru di 4mm 900mm x 900mm

    * 18mm Pavimentu in fibra di cimentu cù pavimentu in vinile

    * Tutti i Trimmings inclusi in forma di kit.

    * Luci, bordu DB, interruttore di luce è plugs è plug cummerciale esterno à 3 punti

     

    Vantage

    1. Hè largamente utilizatu cum'è l'edificiu pruvisoriu in u campu di i prughjetti di strada, ferrovia è di custruzzione, prughjetti urbani multiplici, cumerciu è altri prughjetti.

    2. Custituitu da l'acciaio ligeru è u pannellu sandwich, chì hè bonu per u focu, l'acqua, u sonu, u calore è u terrimotu.

    3. Facile à stallà è uninstall, ancu cunvene per voi di spustà, in più si pò esse reutiled per parechje volte.

    4. Disegnu di moda cù bona apparenza.

     

    Applicazioni:

     A casa di cuntainer hè largamente usata per a scola, l'alloghju per i travagliadori, l'uffiziu, u centru di pranzu, a buttrega di u travagliu, u magazzinu, l'edificiu tempurale, l'edificiu residenziale, etc.

     A struttura principale pò esse integrata cù u quadru LGS per prughjetti di custruzzione permanente.

     

    Per piacè sentite liberu di mandà u vostru esigenza, inchiesta o pianu di architettura per u nostru scopu di bilanciu s'ellu ci hè bisognu.Grazie.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi
    Chat in ligna WhatsApp!