Casa Prefabbricata Modulare di Container di Spedizioni per Uso Commerciale Edifici di Container Scatola Espandibile Soluzione economica

Descrizione breve:

Descrizzione: A casa di containeru di spedizione prefabbricata hè una forma di architettura chì usa cuntenituri intermodali in acciaio (contenituri di spedizione) cum'è elementu strutturale.Hè chjamatu ancu cargo tecture, un portmanteau di carica cù l'architettura, o "arki-tainer".L'usu di cuntenituri cum'è materiale di custruzzione hà crisciutu in pupularità annantu à l'ultimi anni per via di a so forza inherente, a larga dispunibilità è a spesa relativamente bassa.E case sò ancu custruite cù cuntenituri perchè anu ...


  • Portu:Hangzhou
  • Termini di pagamentu:L/C,D/A,D/P,T/T
  • Detail di u produttu

    Tags di u produttu

    Descrizzione:

      A casa di containeru di spedizione prefabbricata hè una forma di architettura chì usa cuntenituri intermodali d'acciaio (contenituri di spedizione) cum'è elementu strutturale.Hè chjamatu ancu cargo tecture, un portmanteau di carica cù l'architettura, o "arki-tainer".L'usu di cuntenituri cum'è materiale di custruzzione hà crisciutu in pupularità annantu à l'ultimi anni per via di a so forza inherente, a larga dispunibilità è a spesa relativamente bassa.E case sò ancu custruite cù cuntenituri perchè sò veduti cum'è più ecològichi cà i materiali tradiziunali di custruzzione cum'è u brique è u cimentu.

    A custruzzione di l'ingegneria hè un travagliu sistematicu è complicatu, a squadra tecnica di FASECBuildings pò furnisce à a prima fase di servizii di cunsulenza di tecnulugia di ingegneria di custruzzione per i clienti, per assicurà più un altu standard di qualità Ingegneria.FASECBuildings sempre insiste nantu à a ricerca è u sviluppu indipindenti è l 'intruduzioni di cumminazzioni absorption di R & D Road, standardization, spiegà l 'applicazzioni di disignu architettura è modulari, fabbrica.

     

    Specificazione

    Nome di u produttu

    PrefabbricatuCasa di containeru di spedizionePer l'Uffiziu Complex

    Taglia basica 20′ft, 40′ft o dispunibuli persunalizati
    Dimensione reale 6058mm * 2350mm * 2438mm, o altre taglia speciale basatu nantu à i bisogni di u cliente
    Principalmente Materiali Cornici d'acciaio, Tettu, Muru, Finestre, Porte, Decorazioni interni, mobili, ecc.
    Sistema di muru pannellu sandwich, pannellu core di poliuretano, pannellu rock rool, etc
    Sistema di tettu foglia di culore + insulazione di 100 mm + tettu di foglia di culore
    Pianu legnu, tile, pelle di pavimentu ...,
    Porte Porte antiruggine, porte ignifughe, ecc
    Finestra PVC, Frame d'Aluminium Alloy, etc
    A durata di a vita Più di 15 anni
    Applicazioni uffiziu, hotel, ospedale, scola, dormitoriu, casa di vita temporanea, buttrega, etc

     Casa di Container di Spedizioni di Scatola Per Uso Commerciale Edifici di Container Espandibili Soluzione economica (4)_副本

     

     Vantaggi:

     1. Personalizatu

    A causa di a so forma è di u materiale, i cuntenituri di spedizione ponu esse facilmente mudificate per adattà à parechji scopi.

     2. Forza è durabilità

    I cuntenituri di spedizione sò pensati per esse impilati in colonne alte, purtendu carichi pesanti.Sò ancu pensati per resistere à l'ambienti duri, cum'è nantu à i navi di l'oceanu o spruzzati cù u salinu di strada mentre sò trasportati nantu à e strade.A causa di a so alta forza, i cuntenituri di trasportu sò generalmente l'ultimi à falà in u clima estremu, cum'è tornadoes, uragani è tsunamis.

     3. Modulari

    Tutti i cuntenituri di trasportu sò a listessa larghezza è a maiò parte anu duie misure standard d'altezza è di lunghezza è cum'è tali furnisce elementi modulari chì ponu esse cumminati in strutture più grande.Questu simplifica u disignu, a pianificazione è u trasportu.Siccomu sò digià pensati per interlock per facilità di mobilità durante u trasportu, a custruzzione strutturale hè cumpletata semplicemente impiendu.A causa di u disignu modulare di i cuntenituri, a custruzzione supplementaria hè cusì faciule cum'è stacking more containers.Puderanu esse impilati finu à 12 unità altu quandu viotu.

     4. U travagliu

    A saldatura è u taglio di l'azzaru hè cunsideratu cum'è un travagliu specializatu è ponu aumentà e spese di custruzzione, ma in generale hè sempre più bassu di a custruzzione convenzionale.A cuntrariu di a custruzzione di cornice di legnu, l'annessi deve esse saldati o perforati à a pelle esterna, chì dura più tempu è richiede un equipamentu diversu di u situ di travagliu.

     5. Trasportu

    Perchè sò digià conformi à e dimensioni standard di spedizione, i moduli prefabbricati ponu esse facilmente trasportati da nave, camion o ferrovia.

     6. Disponibilità

    A causa di u so usu largu, i cuntenituri di spedizione novi è usati sò dispunibili in tuttu u pianeta.

     7. Spesa

    Parechji cuntenituri usati sò dispunibuli à una quantità chì hè bassu paragunatu à una struttura finita custruita da altri mezi intensivi di travagliu cum'è brique è mortar - chì necessitanu ancu fundazioni più grande più caru.

     8. Eco- amichevule

    Un containeru di spedizione di 40 piedi pesa più di 3500 kg.Quandu si riciclà i containeri di spedizione, si salvanu migliaia di kilogrammi d'acciaio.In più quandu custruite cù cuntenituri, a quantità di materiale di custruzzione tradiziunale necessariu (ie brique è cimentu) hè ridutta.

     

    Imballaggio è spedizione

     Prima di spedizioni, avemu riparatu l'armadiu, è altri accessori cù supportu di pavimenti in legnu. Pudemu ancu furnisce altre manere di imballaggio, ma avemu da carricà i tariffi di imballaggio extra.Per piacè cuntattate i nostri venditi in dettagli.

    Stu pruduttu pò esse imballatu in 40 'HQ o 40' OT cases.40 'OT hè più còmuda per carica è scaricamentu, ma u trasportu serà più caru di 40' HQ.

     

     U nostru serviziu

     1. Pudemu furnisce u disignu secondu a vostra esigenza.

    2. Fornitu a pruduzzione d'alta qualità, benvenutu à visità a nostra fabbrica è pruvà a pruduzzione.

    3. Vi risponderemu per a vostra dumanda in 24 ore.

    4. Pudemu mandà ingegnere à u situ per guiding, o mandà squadra di stallazione à stallà.

     

    Per piacè sentite liberu di mandà u vostru esigenza o u pianu di l'architettura per u nostru scopu di bilanciu.Grazie.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi
    Chat in ligna WhatsApp!