Chì sò i principali diffirenzi trà u ponte d'acciaio HD200 è u ponte d'azzaru di tipu 321 Bailey?

nd23387882-quali_sò_e_differenze_principali_tra_hd200_steel_bridge_e_321_type_steel_bridge_bailey

1. 321 tippu azzaru ponte Bailey net lane larghezza hè 3,7 metri;200 a larghezza di a strada netta di u ponte in acciaio hà dui tipi: a larghezza standard hè di 4,2 metri (cunvene per i veiculi speciali);
2. L'arrangiamentu sfagliatu di l'articulazione trà l'accordu è u truss hè rinfurzatu per riduce a deformazione inelastica causata da a liberazione di u pirtusu, è u metudu pre-arching hè aduttatu per riduce assai a deviazione verticale di u ponte.U ponte d'acciaio di tipu 321 ùn pò micca esse dispostu in questu modu, è a deviazione di u ponte sanu hè più grande di quella di u ponte d'acciaio HD200.
3. U membru di cunnessione di u bolt adopta u metudu di posizionamentu è di fissazione di a manica di guida per aumentà a precisione di cunnessione di u pruduttu, a manica di guida hè cisata, u bullone hè tiratu, a vita di serviziu di u bullone hè migliurata, è a sicurità di u ponte d'acciaio hè assicuratu.
4. HD200 bastone resistente à u ventu hè fattu in un tipu unicu, è cunnessu cù u fasciu per migliurà a stabilità generale di u ponte d'acciaio.
5. U quadru di supportu horizontale di u ponte d'acciaio HD200 hè fissu trà u quadru di supportu horizontale è u pezzu di truss.Questu assicura chì u ponte tutale ùn hà micca curve laterali è u ponte sanu hè ben equipatu di pre-camber.
6. I cumpunenti di u ponte d'acciaio sò menu convenienti per l'assemblea, u disassemblamentu, u trasportu è u almacenamentu.
7. In u casu di grande span, u ponte azzaru tipu 321 ovviamente supera u ponte azzaru HD200 in a quantità di azzaru utilizatu.A forma di cumminazzioni di ponte d'acciaio di tipu 321 hè: trè fila di tipu rinfurzatu unicu stratu, è u so pesu hè: 57,2 tunnellati.U HD200 azzaru forma cumminazzioni ponte hè: doppia fila single-layer tippu rinfurzatu, u so pesu hè: 54,8 tunnillati, chì salva 2,4 tunnillati di azzaru chè u ponte azzaru 321 tipu, è u so ponte azzaru Bailei sales lane net cresce dinù à 4,2 metri , chì hè convenientu per i veiculi.da.
8. Quandu a carica speciale hè necessariu, u tipu 321 ùn pò micca suppurtà, è u ponte d'acciaio HD200 pò passà a carica massima di 60 tunnellate.


Tempu di post: May-07-2019
Chat in ligna WhatsApp!