Porte è Windows da Ningbo à Papua New Guinea oghje

 

 

 

3 motivi per sceglie finestre è porte d'aluminiu

I finestri è e porte d'aluminiu sò diventati una scelta sempre più populari per l'edificazioni cuntempuranee, sia da un puntu di vista residenziale sia cummerciale.

Se vulete aghjurnà i livelli di sicurità, insulazione o estetica in u vostru edifiziu o casa, allora l'aluminiu hè a scelta bona.
Cobus Lourens da Swartland dice chì i finestri è e porte d'aluminiu di l'oghje sò avanzati assai da i vechji stili di l'anni 70 è 80.Ellu dice chì a nova tecnulugia significa ch'elli sò ligeri ma forti, durable, faciuli di mantene, è offrenu una estetica slim è aerodinamica chì li rende ideali per i disinni cuntempuranei.

Robustu, durable è faciule da mantene
L'aluminiu hè ben cunnisciutu per e so proprietà robuste, soprattuttu quandu espunutu à l'elementi.Ùn hè micca affettatu da i raghji UV, ùn hè micca rottu, rust o curvatu.
In più, hè praticamente senza mantenimentu, solu bisognu di pulizia regulare per mantene l'aspettu novu.
L'aluminiu hè un materiale soprattuttu adattatu per u clima sudafricanu, cum'è tratta eccezziunale bè l'umidità, a pioggia è u sole forte.Ùn si deformarà, ùn s'increparà, ùn si scolorirà, ùn si arrugginisce micca.L'aluminiu hè ancu ignifugu, chì offre una sicurità aghjuntu.

Colore di longa durata è un finale high-end
Ogni gamma high-end di finestri è porte d'aluminiu duverebbe avè un finitu di mantellu in polvere elegante, chì significa chì ùn anu mai bisognu di pitture postu chì u finitu offre una longevità eccellente.
Perchè l'aluminiu hè ligeru, maleable è faciule da travaglià, offre un altu livellu di ventu, acqua è ermetica per una efficienza energetica ottima in casa.
Un'altra cosa di pensà hè chì certi finestre è porte d'aluminiu anu un revestimentu anodizatu, chì hè un prucessu chì hè dannusu à l'ambiente.U rivestimentu in polvere hè un finitu assai megliu in termini di ecu-valutazione.

Efficienza energetica
Perchè l'aluminiu hè ligeru, maleable è faciule da travaglià, e so porte è e so finestre ponu offre un altu livellu di ventu, acqua è tenuta à l'aria per una efficienza energetica ottima in casa, chì si traduce in case più calde, menu correnti d'aria è bollette energetiche più basse.
L'aluminiu hè ancu riciclabile, chì riduce significativamente l'impronta di carbone generale di qualsiasi finestre è porte d'aluminiu.In fatti, u riciclamentu di l'aluminiu richiede solu 5% di l'energia iniziale cunsumata per creà.

 


Tempu di Postu: Dec-08-2022
Chat in ligna WhatsApp!