6 Tipi cumuni di vetru per Windows

1. Float Glass
Per capiscenu cumplettamente i varii tipi di vetru, avete bisognu di prima capisce u vetru float.U vetru float hè solu un vetru fragile regulare, è hè fattu di vetru fusu.U vetru fusu hè versatu in una stagnola, chì li permette di piglià a forma di grandi pannelli di vetru.
Stu vetru float hè tandu utilizatu per creà diversi tipi di vetru per i finestri, perchè per ellu stessu u vetru float hè debbule è pò facilmente rompe in grossi frammenti periculosi.
2. Laminated Glass
U parabrisu di a vostra vittura hè fattu di vetru laminatu, perchè stu tipu di vetru hè abbastanza forte per aghjunghje l'integrità strutturale.U vetru laminatu hè fattu cù dui pezzi di vetru float cun una fina capa di resina PVB pressata trà i vetri di vetru.
Questu aghjusta a forza, è impedisce ancu chì a finestra si rompe si rompe.Invece, tutti i pezzi stanu appiccicati à u fogliu di resina PVB.Questa qualità face u vetru laminatu grande per i finestri di l'uraganu o i finestri di l'affari.
3. Vetru scuru
U vetru scuru usa certi disinni è caratteristiche, cum'è u vetru incisu o bisellu chì hè impussibile di vede veramente.A luce penetra sempre in u vetru, è pudete vede l'ombra à traversu a finestra, ma nimu pò veramente vede voi o l'internu di a vostra casa.
Quessi sò grandi per i bagni, o qualsiasi altra stanza induve avete bisognu di assai privacy.Se vulete solu un pocu scuru per bluccà una certa luce o visibilità, però, u vetru tintatu hè ancu una opzione.
4. Vetru Temperatu
Dopu chì u vetru float hè fattu, di solitu passa per un prucessu chjamatu annealing, chì lentamente rinfriscà u vetru per mantene a forza.Tuttavia, certi finestri sò sottumessi à un prucessu supplementu: tempering.Stu prucessu rende u vetru annealed ancu più forte.
U vetru temperatu hè troppu forte per esse tagliatu, ma pò ancu rompe s'ellu hè colpi abbastanza forte.Se a finestra si rompe, però, i pezzi sò più chjuchi è menu periculosi ch'elli sarianu cù vetru float o un altru vetru debule.U vetru temperatu pò esse necessariu se i vostri finestri sò bassi, grande o vicinu à una zona occupata.
5. Vetru insulated
U vetru insulatu hè utilizatu in i finestri doppiu è triple.I pannelli di vetru sò separati da una barra spaziale.Stu spaziu hè perfettu per aghjunghje gassi di argon o criptone, chì offrenu insulazione trà i vetri di vetru.
L'inclusione di sti gasi aumenta u fattore U di e finestre è u coefficient di guadagnu di calore solare.Quessi sò dui indicatori chì misuranu a capacità di i finestri per bluccà i raggi di calore da u sole.Se un pane si rompe, però, perderà qualchì gasu, è dunque una certa prutezzione.
6. Low-E Glass
U vetru Low-e o u vetru di bassa emissività hè pensatu per bluccà certe onde di luce da u sole.In particulare, bluccà i raghji UV chì causanu danni à a pelle è fade materiali cum'è mobili è vestiti.À u listessu tempu, durante l'inguernu, u vetru low-E aiutarà à mantene u calore in a vostra casa.
Pudete cumprà rivestimenti di vetru low-E per aghjunghje à i finestri esistenti, ma avè installatu finestre di vetru low-E hè u megliu modu per bluccà i raghji UV.Questi finestri sò grandi nantu à i finestri di u punente è di u sudu, chì ricevenu assai luce diretta di u sole.
Siccomu a vostra casa è a famiglia pò avè bisogni specifichi, sceglite u vetru ghjustu per i vostri finestri hè impurtante.Mentre chì certi tipi di vetru pò esse più prezzu, questi ponu ancu esse periculosi, soprattuttu quandu si sfondanu.L'aghjurnamentu di u vetru di a finestra pò aiutà à offre una prutezzione megliu è risparmiu d'energia.Per più infurmazione nantu à vetri è finestre, cuntattateci.

Tempu di Postu: Dec-29-2022
Chat in ligna WhatsApp!