A definizione è l'appiecazione di i Pali di Segnale di Traffic galvanizzati

Traffic Signal Poles sò pali appositamente cuncepiti per a stallazione di teste di signalazione nantu à e strade.Risponde à e specificazioni di l'autostrada è municipale.U polu standard hè 4 metri di altezza.A superficia di u polu hè galvanizatu, chì hè resistente à a corrosione in l'ambienti esterni.Hè fabricatu cum'è un palu tondu di tipu di pipa.Hà i buchi necessarii per u passaghju di cable.Hè adattatu per l'usu à l'intersezzione.Hà una alta capacità di trasportu per i moduli di signali LED o tradiziunali.

I Pali di Segnale di Traffico Galvanizzati sò stati utilizati largamente in l'ultimi anni per via di a so alta durabilità è di mantenimentu bassu.L'unicu svantaghju di stu tipu di pali hè chì ùn ponu micca esse riciclati.

L'usu di Pali di Segnale di Traffico Galvanizatu hè aumentatu in l'ultimi anni per via di a so alta durabilità, mantenimentu bassu è longa vita.L'unicu svantaghju di stu tipu di pali hè chì ùn ponu micca esse riciclati.

Segnale di trafficu illuminazione muderna in acciaio per l'illuminazione esterna 4 Pali di segnaletica di trafficu in acciaio galvanizatu_副本


Tempu di pubblicazione: 11 ottobre 2022
Chat in ligna WhatsApp!